fbpx

Xatcom – Agencia digital en València

  • Inici
  • Qui som
  • Disseny web
  • Màrqueting digital
  • Consultoria web
  • Comunicació
  • Projectes
  • Blog
  • Contacte
  • es
  • val
  • Inici
  • Qui som
  • Disseny web
  • Màrqueting digital
  • Consultoria web
  • Comunicació
  • Projectes
  • Blog
  • Contacte
  • es
  • val
Web de turisme

Deu conceptes que no pot oblidar una web de turisme

Per Yset el 11 May, 2018en Articles, Turisme

En els darrers temps hem hagut de treballar en diferents projectes relacionats amb el turisme. Cada nova elaboració d’una web de turisme ens ha obligat a reflexionar molt i sobre moltes coses; quins continguts destacar, com presentar-los, les preferències dels usuaris, quina és la realitat de la destinació turística, etc.

D’alguna manera dissenyar una web de turisme implica reformular completament l’estratègia turística de la localitat. No de bades la web és la principal finestra amb què mostrar-se a l’exterior. A partir de la nostra experiència presentem un decàleg amb els principals aspectes que pensem que ha d’incloure una web turística, i per extensió un projecte turístic de ciutat.

1) Cal pensar també en els ciutadans. De vegades s’oblida i es fa una web pensant només en els visitants. Però hem comprovat que les persones que viuen a la ciutat també solen consultar la web turística, que pot convertir-se en un element que posa en valor allò propi i que millora l’autoestima col·lectiva.

2) Bones fotografies i vídeos. És propi de totes les webs, però més encara si cap de les webs turístiques: entren pels ulls. La pàgina ha de tenir imatges fotogràfiques de qualitat professional, disparades a propòsit per a destacar allò que vols destacar. La fotografia crea imaginaris turístics. Si és possible afegir vídeos que aporten continguts de qualitat i no representen un augment en el temps de càrrega, millor encara.

3) Textos ben redactats. No cal estalviar temps en l’elaboració. Cal conèixer bé la destinació turística i fer un esforç en la documentació. Els usuaris ho agraeixen i el premi és passar una bona estona en cada visita a la web i moltes pàgines vistes. Els textos tòpics de guia turística no funcionen.

4) Parlar del turisme d’experiència és ara mateix un lloc comú, però no deixa de ser cert. En la mesura del possible, cal presentar experiències vivibles.

5) Propostes d’activitat. Es pot fer de diferents maneres, en funció de la destinació i les seues possibilitats, però una vegada consultada la web turística l’usuari ha de tenir clares una sèrie d’activitats concretes i atractives que puga dur a terme.

6) Ubicació, mapes i transports. Sense necessitat d’eixir de la web l’usuari ha de tenir clar la localització de tots els elements d’interès i de quina manera pot arribar-hi.

7) Actualitat. Pensem que cada vegada més les webs turístiques són també agendes culturals. En aquest sentit és preferible que el visitant trobe activitats variades que se celebren durant l’any, que puguen despertar els interessos més variats. Cultura, esport, calendari festiu, etc.

8) Mòbils i tauletes. Pot resultar sorprenent, però a hores d’ara moltes webs turístiques de municipis no tenen un disseny responsiu i no es visualitzen correctament en dispositius mòbils. I és precisament el contrari; les webs han d’estar principalment preparades per a aquests dispositius, que ja representen la majoria del tràfic d’internet.

9) Honestedat. No pots vendre el que no tens. La web ha de ser honesta i respondre a la realitat de la destinació. Els usuaris ho agrairan.

10) Una APP. Sí, una vegada complits els punts anteriors, és el moment de fer una bona APP. Una APP que millore l’experiència del visitant una vegada arribat a la destinació, que siga pràctica. Que l’ajude a orientar-se amb facilitat, a trobar els punts d’interès, a informar-se de les novetats, per exemple. Si no és així, tampoc no paga la pena.

Etiquetes Web turística

Post navigation

Anterior
|
|
Següent

Entrades relacionades

  • Bétera turismo
    Bétera estrena nova web de turisme
    Per Yset el 8 April, 2019
  • web de la fira de Xàtiva
    Elaborem de nou la web de la Fira de Xàtiva
    Per Yset el 30 July, 2019
CATEGORIES
  • Actualitat
  • Articles
  • Treballs
  • Turisme
  • Xarxes socials
CERCADOR
FACEBOOK
[fts_facebook id=159240522777 posts=2 posts_displayed=page_only title=no description=no words=15 type=page]
ÚLTIMES ENTRADES
  • Nova app turística per al Monestir de Cotalba
  • 5G, apocalíptics i integrats
  • Esborrar la caché de les xarxes socials
  • Simat de la Valldigna estrena App de turisme
  • Love Xàtiva Tours, visites guiades a Xàtiva
PIE NUEVO
  • Xatcom.net
  • Carrer Molinell nº37 baix
  • 46010 - València
  • info@xatcom.net
  • 960650404

  • Tots els drets reservats @ Xatcom 2016
  • Nota legal
  • Politica de Cookies
  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política Cookies
  • Tots els drets reservats @ Xatcom 2016
Anar dalt
  • Español
  • Valencià